søndag 9. februar 2014

Besøk min nye Eventyrblogg!

På selveste morsdagen forlater jeg denne bloggen,
men håper så inderlig at du velger 
å følge mine sprell videre inne hos 


Det blir rart å ikke være TreTette lenger,- jeg er jo mamma`n til tre tette gutter - særlig når jeg legger igjen spor hos andre bloggere, men det føles bra å opprette et sted som kanskje etter hvert kan handle mer om meg enn ungene. Med et navn som gir rom for at jeg kan holde på også når mitt tette trekløver slutter å tegne på veggene og ikke lenger gir meg inspirasjon til å dele mer eller mindre sjarmerende historier fra hverdagslivet vårt. 

Tusen takk til hver eneste en av dere som har lest, kommentert eller deltatt på bloggen min så langt. Det har vært utrolig givende. Takk for at dere har bidratt i flytteprosessen, det er fint å ha konstatert at jeg hverken er bedrevitende eller har hengt ut ungene mer enn nødvendig. At vi er et kjærestepar som langt fra er enige til en hver tid og at en traktor kan være et nyttig framkomstmiddel (det har jo guttene mine visst lenge). 

Jeg kan nås på eventyrelin ætt gmail dått kåmm om det skulle være noe du lurer på eller dersom du har en tilbakemelding du ønsker å komme med. Kanskje du har en historie du har lyst til å dele med leserne mine inne på den nye bloggen? Jeg hører gjerne fra deg. 

Takk for oss! 

Nå gir vi full gass videre til neste kapittel, blir du med videre på eventyrene våre?

Den nye nettadressen er eventyrelin.com

Til alle snille som har lagt meg til på bloggruller osv ville jeg blitt svært takknemlig om dere kunne byttet nettadresse sånn at nye oppdateringer fortsetter å være tilgjengelige. 

Og til alle mødre der ute:
GOD MORSDAG!

Og til dere som fortsatt lurer på det andre prosjektet jeg har nevnt: om/når det blir noe av kommer jeg til å annonsere det en ganske kort stund inne på Eventyrbloggen i tillegg til at jeg legger ut et innlegg her inne.

4 kommentarer: