onsdag 27. november 2013

Perfekt match

"Neimen, sitter du her i mørket, hva er galt, gråter du? Har det hendt noe, Elin?" HM kommer intetanende inn på det mørke badet, og finner fruen sittende på en hvit stol. Det er kveld og vi skal legge oss. Jeg tar tannbørsten ut av munnen før jeg svarer "Neida, det går helt fint, jeg bare lot lyset være av for å slippe å se alt rotet." Han slutter å stryke over håret mitt, reiser seg opp til full høyde. "Jaja, da sparer vi jo strøm" sier han før han famler seg fram til tannbørsten sin. Noen dager bare vet jeg at vi er meant to be.

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det er viktig å være løsningsorientert, eller hva? :)

      Slett
  2. True love som det heter på godt norsk!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, om ikke dette er årets kjærlighets-steitment så vet ikke jeg.. :)

      Slett
  3. Svar
    1. Tja, jeg vet nå ikke helt, i dag ligger han oppe og sover enda, til tross for at jeg har vært våken halve natta. Så i skrivende stund vurderer jeg sterkt å bytte ham ut, du.. ;-)

      Slett